Suun_terveydenhuolto

suun terveydenhuolto

Ajankohtaista suun terveydenhuollosta

9.5.2017

Tervetuloa kehittämään vastaanottopalveluitamme

Perustamme JIK ky:n vastaanottopalveluiden asiakasraadin, joka kokoontuu noin neljä kertaa vuoden aikana. Asiakasraati koostuu 10–12 jäsenestä, ja sen tavoitteena on kommentoida ja kehittää JIK-alueen seuraavia palveluita:.

• lääkärin-, sairaanhoitajan- ja/tai terveydenhoitajavastaanotto

• fysioterapia

• hammashoito

• laboratorio/röntgen


Ilmoittautuminen viimeistään 31.5.2017. Asiakasraadin jäsenet arvotaan, mikäli kiinnostusta löytyy enemmän kuin paikkoja on tarjolla. Päätökset valituille ilmoitetaan 15.6. mennessä. Lisätietoja ja ohjeet ilmoittautumiseen: www.jikky.fi/asiakasraati ja osastonhoitaja Elise Hirsimäki, puh. 050 515 1020 tai elise.hirsimaki@jikky.fi


Palaa otsikoihin



Suun terveydenhuolto


Vastaamme jäsenkuntiemme asukkaiden suun ja hampaiston hoidosta. Painotamme ennaltaehkäisevää otetta ja kotihoidon toteutumista riittävällä tasolla, jotta suun ja hampaiden terveys säilyisi läpi elämän. Toimintamme perustuu moniammatillisuuteen.


Arvioimme hoidon tarpeen pääasiassa puhelimessa ajanvarauksen yhteydessä. Kiireelliseen hoitoon pääsee yleensä saman päivän aikana tai viimeistään kolmen päivän sisällä. Kiireetöntä hoitoa voi joutua odottamaan ja se toteutetaan kiireellisyysjärjestyksessä.


Jäsenkuntien ulkopuolinen henkilö voi päästä hoitoon kiireellisessä tapauksessa tai jos hän on opiskelija tai hänellä on maksusitoumus. Kaikilta yli 18-vuotiailta perimme asetuksen mukaiset asiakasmaksut, joista ei saa KELA-korvausta. Yksityishammaslääkärin antamasta hammashoidosta.koko väestöllä on mahdollisuus saada KELA-korvausta. Katso lisätietoa KELA:n sivuilta.


Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä