Tervetuloa kehittämään vastaanottopalveluitamme

Ilmoittautuminen vastaanottopalveluiden asiakasraatiin


Perustamme JIK ky:n vastaanottopalveluiden asiakasraadin, joka kokoontuu noin neljä kertaa vuoden aikana. Asiakasraati koostuu 10–12 jäsenestä. Jäseneltä edellytetään kokemusta (asiakkaan näkökulmasta) joistain alla mainituista palveluista JIK-alueella:

• lääkärin-, sairaanhoitajan- ja/tai terveydenhoitajavastaanotto

• fysioterapia

• hammashoito

• laboratorio/röntgen


Asiakasraatiin toivotaan osallistujia erilaisista ikäryhmistä ja eri puolilta JIK–aluetta. Asiakasraadin toiminnan tavoitteena on kehittää vastaanottopalveluita asiakasnäkökulmasta aktiivisen keskustelun avulla. Asiakasraadin näkemyksiä kuullaan päättävissä elimissä.


Ensimmäiset kokoontumiset on sovittu seuraavasti:

ti 19.9. klo 15–16.30 Kurikka

ti 14.11 klo 15–16.30 Ilmajoki


Syksyn kokoontumisten aiheina ovat mm. tiedotus JIK ky:n palveluista, hoitoon pääsy ja palveluiden sujuvuus. Vuonna 2018 keskustelua jatketaan ryhmästä nousevien aiheiden perusteella. Kokouksissa on kahvitarjoilu. Asiakasraadin jäsenille korvataan kokousten matkakustannukset.


Ilmoittautuminen viimeistään 31.5.2017: puhelimitse, sähköpostitse tai oheisen linkin kautta.


Asiakasraadin jäsenet arvotaan, mikäli kiinnostusta löytyy enemmän kuin paikkoja on tarjolla. Päätökset valituille ilmoitetaan 15.6. mennessä.


Lisätietoja: osastonhoitaja Elise Hirsimäki, puh. 050 515 1020 tai elise.hirsimaki@jikky.fi


Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä